قاب زیبای پنجره

قالب پرشین بلاگ


قاب زیبای پنجره
اگر به خانه ی من امدی برای من ای مهربان چراغ بیاور و یک دریچه که از ان به ازدحام کوچه ی خوشبختی بنگرم...
نويسندگان
آخرين مطالب

 

بوی بهار می شنوم از صدای تو

 

نازکتر از گل است گل ِ گونه های تو

 

ای در طنین نبض تو آهنگ قلب من

 

ای بوی هر چه گل نفس آشنای تو

 

ای صورت تو آیه و آیینه ی خدا

 

حقا که هیچ نقص ندارد خدای تو

 

صد کهکشان ستاره و هفت آسمان حریر

 

آورده ام که فرش کنم زیر پای تو

 

رنگین کمانی از نخ باران تنیده ام

 

تا تاب هفت رنگ ببندم برای تو

 

چیزی عزیزتر ز تمام دلم نبود

 

ای پاره ی دلم،  که بریزم به پای تو

 

امروز تکیه گاه تو آغوش گرم من

 

فردا عصای خستگی ام شانه های تو

 

در خاک هم دلم به هوای تو می تپد

 

چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو

 

همبازیان خواب تو خیل فرشتگان

 

آواز آسمانیشان لای لای تو

 

بگذار با تو عالم خود را عوض کنم:

 

یک لحظه تو به جای من و من به جای تو

 

این حال و عالمی که تو داری،  برای من

دار و ندار و جان و دل من برای تو


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 2 تير 1391برچسب:قیصر امین پور, ] [ 8:28 ] [ Emily&fa ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

########## هم موسم بهار طرب خیز بگــــــــــذ رد/ هم فصل ناملایم پاییز بگــــــــــــــــذ رد/ گر نا ملایمی به تو کرد از قـضــــــــــا خود را مساز رنجه که این نیز بگذرد
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 1393
بازدید کل : 61306
تعداد مطالب : 452
تعداد نظرات : 89
تعداد آنلاین : 1





تبادل لینک

خرید بک لینک